BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, February 7, 2010

dEco2

Nak cari lampu cute2...jiran suggest g nilai..dia ckp murah...discus ngn en hubby..he said ok siap la..yabedabedu.....so pas settle lunch ,solat,mandi..kul 3 kami pun gerak la..otw ujan jer..adus dlm ati cam ner nak shopping nie..sejam jer smpai la nilai 3..wah ramai gak org.pusing2 jumpa satu lighting shop nie...usha2 rege emmm not bad la mmg murah ..berbaloi2. so rempat semua yg berkenan..15 jenis br rm 5++. ok la kan..bersemangat aku nak mendekokan umah nie ..sape tak syokk klu dah ada umah sendiri kan..
 pas solat asar..member call..jumpa yana jab..jalan2 ngn dia 2.3 shop..bekenan lak si perabot jati.. dah dpt murah giler nie..mmg tak dpt rege tu di mana2..tp memndangkan kete ku dah sarat ngn barang2 mana nak muat beb..adoi kempunan aku...tp aku target aku mesti beli gak one day..tggu aku pergi lain nanti ..hahahaha.

kul 7 dah..adus..tak sedar beb..alang2 dah dtg terus la g umah yana..rest jab..solat n chow..terbayang2 lak satey kajang..en hubby kata kita g bangi lah..tempat biasa...aku on jer..sampai jer area tu alamak..jem nyer ..apesal lak nie..upss ari nie pasar mlm ..patut la..Q giler..ahhh dah perut dah nyayi lagu tamil dah .dah nak gelong dah nie..ngn angin dah masuk..adoiii

en hubby dah tak sabar  xgerak2 nie..terus dia u-turn..dia ckp kita mkn kat awan besar la yang...emm aku ckp lalu situ ker..klu laku ayg on jer...samapi jer awan besar..mak aiii mana dtg nyer org nie..ramai giler..aku ckp nak gak satay..so hubby terpaksa la Q..masa tu ada la dlm 15 org tgh Q...aku cari tmpat duduk...emmm mlm minggu mmg cam nie...lepas mkn..kami pun chow..sampai umah koi 10.30..nak angkat brg lak..byk niee..tpkas la hubby turun nek angkat brg..tp mmg berbaloi la...hehehheh..then terus mandi,solat..siap2kan yaya..time to sleep...tp asyik ingt jer si kerusi jati..adusss...sobo jer la....tq yana teman aku...

skrg aku dok pk nak cat kaler aper ekk..nak beli cat lak nie..CNY nak settle yg mana yg sempat ..cat ,pasang kipas n lampu...cat kaler ape ekk kwn2..any suggestion?
nie dpn umah aku..sisi yaya tgh buat pa tuu
 
  
  
nie la 1/2 jer pic hall.. 11/2 story house

nak kaler aper ekkkk..
tarakkkkkkkkkk

0 comments: