BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, February 6, 2010

BOsAN

Saturday is working day..haft day..adus amatlah membosankan..buang karan jer la bos aku nie kang aku kata BENg@#$% ke kena bambu lak..adoiii..tertiba teringat my best frez..pity her..aku  simpati sesagt..dia ..dah lama dia tggukan saat nie..aku gembira sgt after 3 year she married br nak pregnant..at last dia terpaksa abort coz bby tu tak growth ..meaning dah xbernyawa la...Ya Allah..hnya tuhan ja yg tahu perasaan dia..aku pun nangis masa dia g tau..besarnya dugaan dia..inilah status dia di fb...

Lizawati Zaidin YA ALLAH YA TUHANKU.. besarnya dugaanmu terhadapku.. mungkin bukan rezekiku.. ya ALLAH kau berikanlah aku dan suami kekuatan utk hadapi sume ini.. aku redha dgn ketentuanmu..

 sedihkan...tp masih ramai kengkawan  bg dia advise..semanggat utuk terus kuat dan tabah untuk mengharungi semua nie..Sesungguhnya aku percaya Allah tu  Maha Kuasa..DIA merancang sesuatu yg lebih baik untuk nya..dan adalah sebab tersirat dan tersurat mengapa semua nie terjadi...Semalam aku dah terima sms drnya dia dah selamat wat D & C..kandungan nya dah 3 month...skrg dia terpaksa berpantang  buat seketika...
moga kau tabah sahabatku....

0 comments: